1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. If you are going to register on XLNation, please make sure you do not use a proxy server.
    If you use a proxy server your registration will most likely get blocked due to spammers and hackers using proxy servers to hide their real IP address.

    If your using your home or work IP address and have not received your registration email, check your spam folder.
    PLEASE DO NOT ASK TO HAVE YOUR ACCOUNT DELETED IF YOU HAVE POSTED IN THE FORUM! If so we do not delete accounts due to the mess it can make on the forum.
    Dismiss Notice

Tutoriels pour cities xl et xxl en français.

Discussion in 'Forum Français' started by vallamir, Apr 6, 2015.

  1. vallamir

    vallamir Elite

    Joined:
    Sep 22, 2014
    Messages:
    62
    Likes Received:
    128
    Salut à tous ! Je vous présente aujourd'hui sur cette page l'ensemble de mes tutoriels en français. Il y en a pour tous les niveaux et j'espère qu'ils vous seront utiles !

    Niveau débutant :

    - Bien débuter sur Cities XXL =>



    - Télécharger des mods =>




    - Construire des routes circulaires =>



    Niveau intermédiaire :

    - Construire une cascade =>




    - Construire un château médiévale =>




    D'autres tuto sont à venir !
     
    Lokentaz likes this.
  2. Lokentaz

    Lokentaz Governor

    Joined:
    Feb 9, 2015
    Messages:
    404
    Likes Received:
    625
    C'est très sympa de penser aux débutants... et plus. Merci. Il y a toujours quelque chose à apprendre dans un tuto. Même quand on est confirmé.
     
  3. JackDuck

    JackDuck Unskilled Worker

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    15
    Likes Received:
    12
    Très bonne idée ces tutos, on oublie trop souvent les débutants qui souhaitent être aidés dans leur initiation. J'avoue regarder souvent ce type de vidéos qui peuvent être très instructives et apporter un plus via les astuces des uns et des autres.
     
  4. royb 98

    royb 98 Elite

    Joined:
    Aug 24, 2014
    Messages:
    389
    Likes Received:
    150
    Nice tutorials! I especially like the castle, it certainly gave me some ideas. But where did you find that park/office mod? I mean the ones left to the medieval walls in the menu.
    Très bonnes tutoriels! Particulièrement le dernier. Mais où as tu trouvé ce mod a gauche des mures médiévales (dans le menu) avec le parc?
     
  5. vallamir

    vallamir Elite

    Joined:
    Sep 22, 2014
    Messages:
    62
    Likes Received:
    128
    Je crois qu'ils sont dans le jeu de base non ?
    I think there are included in the game no ?
     
  6. royb 98

    royb 98 Elite

    Joined:
    Aug 24, 2014
    Messages:
    389
    Likes Received:
    150
    Only for Cities XXL probably ;). Thanks.
     

Share This Page